Παρασκευή 23 Απριλίου 2010

ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ !!!

Χάθηκα λιγάκι το ξέρω , πολυ δουλειά , πολύ κούραση , καθόλου όρεξη ! Όμως σήμερα γιορτάζουμε !!!Χρόνια μας πολλά , να είμαστε καλά και  να έχουμε υγεία !!Θέλω να πω χρόνια πολλά στο γλυκό μπαμπά μου , στη γιαγιά μου, στη πεθερούλα  μου ,στον κουνιάδο μου , στην αγαπημενη μου ξαδέρφη τη Γωγώ , στο θείο μου , και τέλος στις υπόλοιπες ξαδέρφες μου (ουφ μεγάλο σόι )...!


Να κεράσω γλυκάκι ??
Χρόνια πολλά και σε όλους όσους γιορτάζουν σήμερα Γεωργία, Γιωργία, Γεωργούλα, Γιωργούλα, Γιωργίτσα, Γίτσα, Γωγώ, Ζωρζέττα, Ζέτα, Ζέττα, Γεώργιος, Γεωργής, Γιώργος, Γκόγκος, Γιώργης, Γιωργίτσης, Γιωργάκης !!!
Και του χρόνου !!!

10 σχόλια:

  1. Χρόνια πολλά στους εορταζόμενους!!
    Ευχαριστώ για το κέρασμα …υπέροχο!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Γωγώ μου χρονια σου πολλά!
    να σαι πάντα καλά και να χαιρεσαι το παιδάκι σου.

    σου εστειλα μειλ δεν ξέρω αν το ειδες..

    φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Τα καλλίτερα νάναι πάντα μπροστά σου! Νάσαι πάντα γερή και να χαίρεσαι όσους αγαπάς.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Χρόνια σου πολλά, γλυκούλα! Να χαίρεσαι την οικογένειά σου! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Χρόνια σου πολλά Γωγώ!!!
    Σου εύχομαι να είσαι πάνω από όλα υγιής,να χαμογελάς και να δημιουργείς.Να σε χαίρονται τα αγαπημένα σου πρόσωπα και εσύ να χαίρεσαι την οικογένεια σου.
    Πολλά πολλά φιλιά!!!

    Υ.Σ.Ευχαριστώ για το γλυκάκι ήταν πεντανόστιμο,χαχαχαχα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Γωγώ μου Χρόνια Πολλά και καλά! Εύχομαι πάντα η ζωή σου να'ναι γλυκιά, σαν τα ωραία γλυκάκια που μας προσφέρεις!

    Να χαίρεσαι τους αγαπημένους σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Γωγώ μου Χρόνια σου Πολλά!! Σου εύχομαι ότι επιθυμείς! να χαίρεσαι την οικογένεια σου! και όσους αγαπημένους σου γιορτάζουν!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Ηρθα για να κεραστώ , πολύχρονη και ευτυχισμένη να χαίρεσαι ην υπέροχη οικογένεα σου !!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Κοριτσια σας ευχαριστω ολες για της ευχες σας και για τα καλα σας λογια !να ειστε ολες καλα !!φιλια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Γωγούλα, το ξέρω ήρθα καθυστερημένα!! Επειδή όμως οι ευχές είναι καλοδεχούμενες,έστω και καθυστερημένα, εύχομαι σε όλους σας ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ, καλά και ευτυχισμένα.
    Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails