Παρασκευή 27 Ιανουαρίου 2012

ΒΡΑΒΕΙΑΚΙ !!!

 
Καλησπέρα σε όλους , επιτέλους Παρασκευή σήμερα και μόνο ελάχιστες ώρες μας χωρίζουν πια από το Σαββατοκύριακο!!! Αυτή τη φορά ανυπομονώ ακόμα περισσότερο γιατί αύριο πρωί θα ταξιδέψω Αθήνα για ψώνια, βόλτα κτλ...
Τώρα το απόγευμα ανοίγοντας τον υπολογιστή μια ευχάριστη έκπληξη με περίμενε... αν και  υπήρξα κακή  blogger για πολύ πολύ καιρό η φίλη Έφη μου χάρισε το παραπάνω βραβείο !!! H έκπληξη μου ήταν διπλή γιατί έμεινα εκτός για πολύ καιρό και είχα χάσει την επαφή μου με όλες σας και έτσι η επιλογή της Έφης με χαροποίησε διπλά!!!
 
Τώρα έχω να πω ένα σωρό για μένα ξεκινώντας με 10 αγαπημένα πράγματα...
  • Name your favourite song  
  •  Name your fabourtite desert: Δεν είμαι καθόλου του γλυκού ,όμως λατρεύω ένα γλυκό ψυγείου που φτιάχνει η μαμά μου με σαβαγιάρ και καραμελωμένα αμύγδαλα ...
  •   What ticks me off: Η αχαριστία ,η υποκρισία ,το ψέμα ,η κλάψα και τα σενάρια...
  •      When Im upset:  Δεν μιλιέμαι !!
  •   What’s your favourite pet: Δεν τα πάω καθόλου καλά με τα ζώα εφαρμόζω το γνωστό ρητό από μακριά και αγαπημένοι
  • Black or white: Άσπροοοο(δεν αντέχω το μαύρο με τίποτα )
  •   Biggest fear:Να μην πάθουν κάτι οι δικοί μου άνθρωποι ,εγώ και η οικογένειά μου.
  •    Everyday attitude: Δουλειά, δουλειά πολύ δουλειά...
  •   What’s is perfection:Το να είσαι μαμά ,δεν υπάρχει τίποτα ανώτερο και τίποτα πιο σημαντικό από τη μητρότητα...
  • Guilty pleasure: Ο πρωινός υπνάκος και το χουχούλιασμα στο κρεβάτι!!!

                                        Kαι 7 τυχαίες σκέψεις που μου έρχονται στο μυαλό είναι:

 
  1. Χρειάζομαι ξεκούραση ...
  2. Λατρεύω το Μαρουλάκι μου
  3. Ανυπομονώ να έρθει το καρναβάλι να ξεφαντώσουμε,να ξεσκάσουμε και ξεχάσουμε !
  4. Ανησυχώ πολύ πολύ για το τι μέρες μας περιμένουν...
  5. Θελω ηρεμια,αγαπη και υγεια για την οικογενεια μου
  6. Θα ηθελα να ψωνιζω πιο συχνα πραγματα για μενα
  7. Και τελος ανυπομονω να παω αυριο ΙΚΕΑ
 Και τώρα καλώ με τη σειρά μου να συνεχίσουν το παιχνιδάκι οι παρακάτω φίλες:


  1. Ρεβέκκα
  2. Δωρα
  3. Demi
  4. Mαρία
  5. Ναντια
  6. Τζενη
  7. Φιλιώ
  8. a pink dreamer
  9. Χρυσοθέμη
  10. ANTHIVOLON
Καλό Σαββατοκύριακο εύχομαι σε όλες   φιλιά φιλενάδες....





3 σχόλια:

  1. Φιλεναδα μου γλυκεια να εισαι καλα και ας μην γραφεις.σε καταλαβαινω απολυτα τωρα που δουλευω ειμαι κ εγω ασυνεπης στις μπλογκοφιλες κ πολυ λυπαμαι.Να περασεις ομορφα αυριο και να ψωνισεις με την ψυχη σου.Σε ευχαριστω για την τιμη που μου κανεις με την επιλογη σου,με συγκινεις.σε φιλω γλυκα εσενα κ το Μαρουλακι σου,χαιρετισματα στον αντρα σου κ ελπιζω να βρεθουμε συντομα.Φιλια πολλα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. tiσημασια εχει γωγουλα μου εαν χαθηκες σε θεωρω φιλεναδα μου και το μπλογκ σου πολυτιμο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Γωγούλα μου σε ευχαριστώ πολύ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails