Πέμπτη 19 Απριλίου 2012

ΔΙΑΚΟΣΜΗΤΙΚΑ ΚΑΙ ΑΛΛΑ ...



Καλημέρα, καλημέρα τι κάνετε πως είστε ? Ο καιρός σήμερα εδώ στην Πάτρα είναι λίγο καλύτερος από τις προηγούμενες ημέρες ,έχει επιτέλους βγει ο ήλιος !!! Αν και η άνοιξη έχει μπει για τα καλά τίποτα ακόμα δεν θυμίζει άνοιξη...
Anyway , σήμερα  θέλω να σας δείξω κάτι διακοσμητικά τζατζαλάκια που αγόρασα για το δωμάτιο της Μαρίλιας μου από μια φοβερά ταλαντούχα μαμά την Έφη από την Κρήτη που την ανακάλυψα μέσα από το Eimai mama της Oλίβιας !!!


(αυτό είναι ένα στεφανάκι για το δωμάτιο της σε υπέροχο ροζ κουφετί χρώμα )

 Η Έφη είναι η μαμά του Αχιλλέα (3 ετών) και ασχολείται με χειροποίητες δημιουργίες βάπτισης, γάμου, διακοσμητικών κ.α.Πειρατές, κουκουβάγιες, νεράιδες και πολλά ακόμα, παρέα με υπέροχες κορδέλες , αστραφτερά glitter και χαριτωμένες λεπτομέρειες!
Δείτε όλη τη συλλογή στη Facebook σελίδα της “Λύδια – χειροποίητα βαπτιστικά ενδύματα, πρόσκληση, μπομπονιέρα, διακόσμηση“ 


     (αυτό είναι το ταμπέλακι για την πόρτα της πριγκίπισσας μου )

     (και τέλος αυτό είναι το καμβαδάκι για το γραφειάκι της !!!)


Έχω πολύ καιρό να σας δείξω και καμία δική μου χειροτεχνία... Η αλήθεια είναι πως ο ελεύθερος μου χρόνος πια είναι ελάχιστος ,η κούραση πάρα πολύ ψυχική και σωματική και δεν έχω και πολύ διάθεση για τέτοια ... αλλά σε μια αναλαμπή που είχα έφτιαξα και εγώ ένα μικρότερο στεφανάκι για το δωμάτιο της κόρης μου ,και ένα καμβαδοταμπελάκι για την πόρτα της !!! Το αποτέλεσμα με ικανοποίησε ...


Εσάς πως σας φαίνονται ??? Καλημέρα σε όλους εύχομαι !!!



3 σχόλια:

  1. Γωγώ είσαι χρυσοχέρα!Τέλος!
    Είναι πανέμορφα αυτά που έφτιαξες!
    Ειδικά το στεφανάκι μου αρέσει πάρα πολύ!!
    Μπράβο σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Αχ εσείς με τα πριγκιπικά σας!
    Σκέτη γλύκα Γωγώ μου! Και τα δικά σου εξίσου όμορφα κι ας λες ότι τα έκανες με πολύ κούραση! Ξετρελάθηκα με το ταμπελάκι σου!
    Πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Πολύ μου αρέσουν και το στεφανάκι και το καδράκι!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails