Παρασκευή 29 Οκτωβρίου 2010

FOLLOW ME FRIDAY !!!

Καλημέρα σε όλες τις φίλες !!! Τι κάνετε πως περάσατε εχτές ?? Εγώ πήγα το Μαρουλάκι μου στην παρέλαση και ξετρελάθηκε !!! Πήραμε και σημαιούλα !!! Τις άρεσε πάρα πολύ ,αργότερα  πήγαμε στη γιαγιά για φαγητό και περάσαμε ωραίες οικογενειακές στιγμές με τις ξαδερφούλες της!!!
Ας έρθουμε στα δικά μας τώρα , Παρασκευή σήμερα και είναι η μέρα να παίξουμε...

Οι όροι είναι απλοί ...
1. Να κάνετε μια ανάρτηση για το Follow me Friday στο blog σας

2. Να ανεβάσετε την φωτογραφία του παιχνιδιού και στο δικό σας blog

3. Να αφήσετε το σχόλιό σας σε όσα blog τύχει να δείτε την σχετική ανάρτηση
4. Όποιος σας ακολουθήσει στο παιχνίδι θα πρέπει να γίνει αναγνώστης σας και εσείς αναγνώστης αυτού αν δεν είστε είδη

Οι ερωτήσεις μας...
1.Πείτε κάτι  που σας εκνευριζει !!
Η  υποκρισία και η αχαριστία ...
2.Τι κάνει έναν φίλο καλό ??
Να είναι πάντα εκεί για σένα...
3.Ποιο είναι το μεγαλύτερο ελαττωμά σας ??
Είμαι ύπερκαταναλωτική !!!
4.Πείτε κάτι που δεν θα μπορέσετε να ξεπεράσετε πότε στη ζωή σας !!!
Δεν θα ξεπεράσω ποτέ τον φόβο μου να οδηγώ σε ανηφόρα !!!
5. Η δουλειά σας είναι αυτό που πάντα θέλατε να κάνετε ??
Οχι δεν είναι , αλλά είναι η μόνη δουλειά που αγάπησα  και την κάνω με ευχαρίστηση , και έχει σχέση με το αντικείμενο των σπουδών μου !!!
 
 
 
 
 
 
 
 
 

10 σχόλια:

  1. Καλημέρα Γωγώ!!
    Αυτή η υποκρισία και η αχαριστία και μένα με κάνει εξωφρενών!Μου δίνουν την εντύπωση πως με θεωρούν εντελώς χαζή!!!

    Καλό Σαββατοκύριακο σου εύχομαι!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Γωγω μου στα 3 πρωτα θα συμφωνησω μαζι σου.Οσο για τα ψωνια μαγαζια εδω δεν εχουμε πολλα αλλα αγοραζω απο το ιντερνετ.Φιλακια πολλα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Παρασκευή και δείνω το παρόν! Πάω να παίξω! Καλό Σαββατοκύριακο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Κοριτσακια φιλακι σε ολες !!!Καλο Σαββατοκυριακο!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Άργησα σήμερα καθώς είχαμε πρόβλημα με το ιντερνετ στο γραφείο αλλά έδωσα και εγώ το παρόν.
    Καλό Σαββατοκύριακο κορίτσια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Καλό μήνα και καλή εβδομάδα Γωγώ! Δεν πρόλαβα να παίξω το παιχνιδάκι αυτή την φορά...
    Θα περιμένω αυτής της εβδομάδας : )

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Γωγούλα..πες αλεύρι..
    Ενα δωράκι σε γυρεύει ..χιχι
    Πολλά συγχαρητήρια ..μπες στο blog μου να δεις
    Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Γωγώωωωωωωωωωω που είσαι καλέ?????
    Παρασκευή σήμεριςςςςςςςςςςς!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Κοριτσάρα που είσαι; Εύχομαι να είσαι καλά αλλά θέλουμε να παίξουμε γιαβρί μου!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Γωγούλα ελπίζω να είσαι καλά!!!Εγώ ξεκίνησα το παιχνιδάκι μας για σήμερα και σε περιμένουμε ναι???

    ΑπάντησηΔιαγραφή

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails