Δευτέρα 19 Μαρτίου 2012

ΠΕΡΙ ΓΛΥΚΟΥ Ο ΛΟΓΟΣ !!!



Καλημέρα !!! Τι κάνετε πως είστε ??? Δευτέρα σήμερα , καλή εβδομάδα εύχομαι σε όλους...
Μετά από ένα υπέροχο ,ηλιόλουστο σαββατοκύριακο που πέρασα με το παιδάκι μου και τον άντρα μου ήρθε η ώρα να επιστρέψουμε στην καθημερινότητά μας και στην ρουτίνα μας... Εγώ στη δουλειά κλασικά η Μαρίλια μου στο σχολείο της και επιτέλους σήμερα μετά από σχεδόν 4 μήνες επέστρεψε και ο άντρας μου στην δουλειά του!!! Μεγάλο άγχος περάσαμε και με το ατύχημα αυτό του άντρα μου ,5 Δεκεμβρίου έπεσε με το μηχανάκι πηγαίνοντας στην δουλειά και έσπασε το πόδι του και καθόταν ως τώρα,επειδή είναι και η εποχή περίεργη τώρα με τις δουλειές κτλ φοβόμασταν πολύ για την δουλειά του ,πάρα πολύ ...τελικά όμως όλα πήγαν καλά και η δουλειά ευτυχώς  τον περίμενε  !!!
Η αλήθεια είναι πως θα μου κακοφανεί που θα γυρίσω στο σπιτάκι μας  και δεν θα τον βρω εκεί να με περιμένει!!!


Anyway ηθελά την βοηθειά σας...την Κυριακη έχει την γιορτούλα της η κόρη μου και θέλω πολυ να της φτιάξω ένα γλυκάκι , αλλά γενικά δεν τα πάω πολύ καλά με τη ζαχαροπλαστική  και δεν έχω και πολλές γνώσεις απο γλυκά...Ήθελα να τις φτιάξω ένα γλύκο ψυγείου αλλά τι ??? Δεν μπόρεσα να βρώ μια συνταγή που να είναι και εύκολη σχετικά...για να τα καταφέρω!!!Εσείς που είστε πιο έμπειρες από εμένα μήπως θα μπορούσατε να με βοηθήσετε ??? Έχετε καμιά ιδέα ? Περιμένω τα φώτα σας...
Πολλά φιλιά ...


9 σχόλια:

  1. Καλημέρα και καλή εβδομάδα Γωγώ. Σιδερένιος να είναι ο αντρούλης σου και με τη δουλειά του να πάνε όλα καλά. Περάσαμε κι εμείς τα ίδια και σε καταλαβαίνω τόσο! Πολλά φιλιά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Γωγούλα μου τι κάνεις? Χάθηκα λιγάκι κι εγώ!!! Για υπέροχες συνταγές και γλυκά δες το www.greekmasa.gr εγώ απο εκεί βρίσκω ο,τι θέλω και πάντα με βγάζουν ασπροπρόσωπη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ποιο ευκολο γλυκο από κορμο δεν έχει! Λιώνεις ένα κεσεδάκι (το μικρό μέγεθος, 250γρ νομίζω) Βιτάμ, το βγάζεις από τηφωτιά, βάζεις ένα ζαχαρούχο γάλα (νομίζω ένα μεγεθος βγαίνει μόνο) 4 κουταλιές κακαό, θρυματίζεις 1 μιση πακέτο μπισκότα πτι μπερ και το βάζεις σε μια φορμίτσα στο ψυγείο ή στην κατάψυξη, όπως σου αρέσει περισσότερο, εγώ το προτιμώ στην κατάψυξη να σου πω! Μπορείς να προσθέσεις και πολύ λίγο (ένα καπάκι) λικέρ ή ρούμι. Είναι πάρα πολύ ευκολο, πιο πολύ ώρα κάνεις να πλύνεις την κατσαρόλα και πεντανόστιμο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Α και για να βγαίνει ποιο ευκολα από τη φόρμα καλύτερα να στρώσεις λαδοκολα πριν βάλεις το μείγμα! Να τη χαίρεσαι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Γωγώ, καλημέρα! Σιδερένιος ο σύζυγος και όλα να πάνε καλά. Ευχαριστώ πολύ για τις ευχές σου και χαίρομαι που βρίσκω το όμορφο μπλογκ σου. Όσο για την μικρούλα σου, ο κορμός της Βιβίκας είναι μια καλή λύση. Εγώ είδες τι γλυκό έφτιαξα και από που το είδα. Το ξεκίνησα μια μέρα πριν, γιατί το μόνο του δύσκολο είναι ότι θέλει χρόνο. Κατά τα άλλά αν κάνεις τη συνταγή όπως λέει, βγαίνει πολύ καλό. Τα σοκολατάκια που προτείνω είναι εύκολα και κατάλληλα για παιδικό πάρτυ. Είμαι σίγουρη πώς ότι και να φτιάξεις θα είναι τέλειο γιατί θα το κάνεις με πολύ αγάπη. Φιλιά και να τη χαίρεσαι την κορούλα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Φαντάζομαι ότι το γλυκάκι ήδη το έχεις φτιάξει , αν και εγώ θα πρότεινα ότι και η Vivika , απλώς με λίγο διαφορετική συνταγή. Περιμένουμε να δούμε που κατέληξες.
    Πέρνα και από μένα να πάρεις ένα βραβειάκι!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. ΣΙΔΕΡΕΝΙΟΣ Ο ΑΝΤΡΟΥΛΗΣ ΣΟΥ ΚΑΙ ΕΓΩ ΚΟΡΜΟ ΛΕΩ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Χρόνια πολλά για την γιορτή της Μαρίλιας εστω και καθυστερημένα..Να την χαίρεστε με υγεια και χαρά!!σιδερένιος ο συζυγος και ολα να πάνε καλα με την δουλεια του!!φιλια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Χρόνια Πολλά για την κουκλίτσα!!!! Καλή Ανάσταση Γωγω μου μαζί με τους αγαπημένους σου, με υγεία και Χαρούμενη Λαμπρή!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails