Δευτέρα 21 Ιουνίου 2010

ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΜΠΑΜΠΑ , ΜΠΑΜΠΑΚΑ ,ΜΠΑΜΠΟΥΛΗ !!!

Να λοιπόν που την 3η Κυριακή του Ιουνίου είναι αφιερωμένη στους μπαμπάδες όλου του κόσμου !!!
Πάντα άκουγα τον πατέρα μου στην γιορτή της μητέρας να λέει με παράπονο <<γιορτή του πατέρα δεν έχουμε ποτέ??>> Η αλήθεια είναι πως δεν είναι και τόσο γνωστή γιορτή , είναι όμως εξίσου σημαντική με αυτήν της μητέρας !! Ο ρόλος του πατέρα στην Ελληνική οικογένεια αποτελεί μια φιγούρα πρότυπο για τα παιδιά του , είναι ο στυλοβάτης  μας!!! Η αλήθεια είναι πως οι πατεράδες άλλαξαν πια , είναι πολύ στοργικοί και εκδηλωτικοί με τα παιδιά τους ,έχουν την αγκαλιά τους πάντα ανοιχτή για να προσφέρουν ένα χάδι , να ταΐσουν ,να αλλάξουν πάνα !!! Αγαπούν πολύ τα παιδιά τους και το δείχνουν με περηφάνια !!!

Ο δικός μου μπαμπάς με μεγάλωσε σαν ΜΑΝΑ με τόση φροντίδα και αγάπη !!!Ο πατέρας μου με έμαθε να λύνω σταυρόλεξα, με έμαθε να αγαπώ τα βιβλία, μια χαρά που εκείνος είχε στερηθεί , με έμαθε να αγαπώ τον κινηματογράφο ,να βλέπω ντοκιμαντέρ ,να σέβομαι και να αγαπώ τους ανθρώπους , να έχω πολιτική άποψη , να κατασκευάζω και να επιδιορθώνω μόνη μου πράγματα , να μην φοβάμαι κανέναν , και να μην αγχώνομαι!!! Δεν θα ξεχάσω πότε πως για χρόνια ολόκληρα τον φιλούσα κάθε βράδυ πριν πάω για ύπνο !!!
Δύσκολο το να είσαι γονιός, μα πιο πολύ να είσαι πατέρας.
Ακούραστος και υπομονετικός προσφέρει την πιο ζεστή θαλπωρή κι η οικογενειακή γαλήνη!!!
Τώρα πια που και η ίδια έγινα μητέρα καταλαβαίνω πολύ περισσότερο αυτά που τόσο η μητέρα αλλά  όσο και ο πατέρας μου προσέφερε για να μεγαλώσω  και θα ήθελα να του πω και εγώ μέσα από εδώ ένα μεγάλο "ευχαριστώ" !!!
Γλυκέ μου πατερούλη χρόνια πολλά  να είσαι πάντα καλά !!! 

Καλέ μου αντρούλη χρόνια πολλά και σε εσένα  !!! Σε ευχαριστώ για το υπέροχο παιδί που μου χάρισες !!!


Χρόνια πολλά σε όλους τους πατεράδες !!!
Υ.Γ. Καθυστερημένα  χρόνια πολλά !!!

5 σχόλια:

  1. Αχ πόσο δίκιο έχεις. Με συγκίνησες βρε Γωγώ μου. Χρόνια πολλά σε όλους τους πατεράδες γιατί το αξίζουν.
    Περασε μια βολτίτσα και απο το blog μου! Σε περιμένει μια έκπληξη!!

    Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Χρόνια πολλά σε όλους τους μπαμπάδες γιατί πραγματικά αξίζουν πολλά.Να τους χαίρεσαι και να τους καμαρώνεις Γωγώ μου!!Πολλά φιλιά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Χρόνια πολλά γωγώ μου να τον χαίρεστε τον μπαμπάκα σας!!! εγω πάντως που τον πήρα τηλέφωνο και του είπα χρόνια πολλά χάρηκε πάρα πολύ!!!!
    Είναι όμορφο να τους θυμίζουμε πόσο σημαντικόι είναι για εμας...Φιλιάαααααααα πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Κι εμείς παρέα στα σταυρόλεξα, στα ντοκιμαντέρ, στον κινηματογράφο, στην ιστορία, στον κήπο, στο αμπέλι, στην παραλία για βότσαλα, στην υπομονή...

    :)

    Να τους χαιρόμαστε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Μαρια Ζ ,Ειρηνη μου , Χαριαννα και Μαριλία ναι να τους χαιρομαστε τους πατερουληδες μας...μην ξεχναμε οτι σαν κορες τους εχουμε μια μικρη αδυναμια ε???

    ΑπάντησηΔιαγραφή

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails