Παρασκευή 25 Ιουνίου 2010

ΚΑΛΟ ΣΑΒΒΑΤΟΚΥΡΙΑΚΟ !!!


Με τον καιρό πια αρκετά δροσερό χωρίς αυτήν την ανυπόφορη ζέστη φαίνεται πως θα περάσουμε αυτό το Σαββατοκύριακο!!! Εμείς ούτε και αυτή τη φορά προβλέπεται να πάμε για κανένα μπανάκι μιας και η Μαρίλια συνεχίζει να ταλαιπωρείται από ιωσούλες!!!
Στο μεταξύ έχω αρχίσει και σχεδιάζω στο μυαλό μου που να πάμε διακοπές...και δεν μπορώ να αποφασίσω που θα ήταν καλύτερα να πάμε και να περάσουμε καλά και να μην ταλαιπωρείσουμε το κοριτσάκι μας!!! Το σίγουρο είναι ότι θα πάμε λίγο στην Ιθάκη σε ένα φιλικό μας ζευγάρι που θα βαφτίσουν το παιδάκι τους !!! Πέρυσι κάναμε εκεί τις πρώτες μας διακοπές σαν  οικογένεια και έχω να θυμάμαι μόνο καλές αναμνήσεις από αυτό το υπέροχο νησί !!!




Τέλοσπαντων ας πάμε στα δικά μας μέχρι να δούμε που θα πάμε διακοπές ...  Έφτιαξα αυτό το καδράκι για το δωμάτιο της μικρής μου , δεν είναι ωραίο ??? Δεν έκανα βέβαια  και τίποτα σπουδαίο εγώ , γιατί στη ζωγραφική δεν πιάνει το χέρι μου !!! Απλά ζωγράφισα τον καμβά με ακρυλικά χρώματα  , έγραψα το όνομα της μικρής μου στο επάνω μέρος και μετά κόλλησα την νεράιδούλα!!!
Η οποία νεράιδούλα είναι αυτοκόλλητο ! Ήθελα να προσθέσω και λίγο glitter αλλά δεν πρόλαβα ακόμα ...


Και εδώ είναι ένα μικρο κοκαλάκι που έφτιαξα για την κόρη μου σύμφωνα με τις οδηγίες , και την φαντασία της καλής φίλης  μας της ΝΑΝΤΙΑΣ !!! Σίγουρα θα προσπαθήσω να φτιάξω και άλλα κοκαλάκια για τη μικρή μου!!


Καλό Σαββατοκύριακο να έχετε και καλά να περνάτε...
Καλημέρα !!!






15 σχόλια:

  1. Καταπληκτικο το καδράκι σου! Για πες μου τα γράμματα τα έγραψες με κάποιο στένσιλ ή μόνη σου? Τα βλέπω ίσια με ισσοροπία και ομοιόμορφα! Πάντως αν τα εχεις κάνει μόνη σου προσπάθησε και να ζωγραφίσεις γιατί μάλλον θα τα καταφέρεις στο τέλος!!
    Και το κοκαλάκι πολύ καλή προσπάθεια. Βλέπω να γεμίζετε με διάφορα σχέδια!!!!

    Φιλιά

    Υ.Γ. Το δωράκι σου το έχω στείλει. Ανυπομονώ να το λάβεις

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Γωγώ είναι ένα πολύ όμορφο κοριτσίστικο καδράκι, κι εγώ που δεν έχω ΙΔΕΑ από ζωγραφική, δεν κατάλαβα καθόλου ότι είναι αυτοκόλλητο η νεραϊδούλα! Περαστικά στη μικρούλα σου, εύχομαι να δυναμώσει και καλό κουράγιο σε σένα. Εγώ έχω να σου προτείνω και την Ζάκυνθο για διακοπές, μια και θα είστε πολύ κοντά. Είχαμε περάσει υπέροχα, ειδικά σε μια παραλία με της χελώνες που είναι ότι πρέπει για παιδιά, γιατί τα νερά είναι ρηχά. Είχα κι εγώ τότε την Μαρία μου και ήταν 1,3 έτους.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Γωγώ το καδράκι είναι καταπληκτικο!!!Μου αρέσει πάρα πολύ! Είναι γνωστή άλλωστε η αδυναμία μου στο ροζ!Περαστικά εύχομαι στη Μαρίλια και γρήγορα να πάτε διακοπούλες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Αν σε παρηγορεί καθόλου, ούτε εγώ θα πάω θάλασσα. Η μπεμπούλα μου ετοιμάζεται να σκάσει το πρώτο της δοντάκι και έχει ψιλοπυρετό.Το καδράκι είναι πάρα πολύ ωραίο. Όσο για το κοκαλάκι, είναι στα χρώματα που αγαπώ, υπέροχο.Καμμιά φορά μπορούμε να κάνουμε πράγματα που δεν είχαμε ποτέ φανταστεί ότι μπορούμε. Περαστικά στην μικρή σου. Καλό ΣΚ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Γωγώ μου μια και παραπάνω σου πρότειναν την Ζάκυνθο, φυσικά θα στην συστήσω κι εγω (ευκαιρία να τα πούμε κι απο κοντά). Οι θάλασσές μας είναι ιδανικές για μικρά παιδιά, ρηχές και ζεστές.Βέβαια έχουμε αρκετή ψύχρα ολοένα, μόνο καλοκαίρι δεν θυμίζει ο καιρός.
    ΑΠο Ιθάκη (που είναι πανέμορφα)δεν έχει επικοινωνία η Ζάκυνθος.Αα,και οι Παξοί θα σου μείνουν αξέχαστοι.
    Οσο για το καδράκι...πάντα μου αρέσουν αυτά που φτιάχνεις γιατί τα κάνεις με αγάπη για την πριγκήπισσά σου.Μπράβο σου.
    Φιλάκια πολλά Καλό Σ/Κ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. @ Μαρια Ζ μου τα γραμματα τα τυπωσα στον εκτυπωτη και απλα τα εκοψα και τα κολλησα εγω!!!Ειπαμε δεν πιανει το χερι σε αυτα...Ανυπομονω να λαβω το δωρακι σου!!!
    @ Εφη μου (εχεις και το ιδιο ονομα με την αδερφη μου ,απο το Ευσταθια ) να σου πω την αληθεια θα ηθελα Ζακυνθο και το σκεφτομουν , κοντα στην Πατρα ειναι , καλες παραλιες εχει και δεν εχουμε παει ακομα !Πιστευω θα ηταν οτι χρειαζομαστε!
    @ manousina μου ποσο ειναι η μπεμπουλα σου? Ταλαιπωρια και τα δοντια για τα παιδακια μας!Ενα παιδακι εχεις?Οντως πριν λιγο καιρο δεν ηξερα τι ηταν τα blog και μολις εμαθα κολλησα και αρχισα να παιρνω ιδεες απο ολες εσας και να φτιαχνω ολα οσα θελω για τη μικρη μου!!
    @ Χαρα η αληθεια ειναι οτι σκεφτομαστε οντως να ερθουμε εκει στα μερη σου...τωρα ειμαστε στη φαση συζητησεων και αναζητησεις καταλυματος...Σιγουρα αν ερθω θα τα πουμε...
    Σας ευχαριστω ολες για τα καλα σας λογια καλο Σ/Κ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. @ Iωαννα μου σε ευχαριστω παρα πολυ και μενα μου αρεσε το καδρακι πολυ , τωρα σκεφτομαι που θα το κρεμασω που μεσα στο δωματιο της κορης μου πια δεν χωραει κατι ουτε στον τοιχο!!!Τρελενεσαι και εσυ για το ροζ λογο της μικρης σου??Τι μας εχουν κανει αυτα τα παιδακια μας ε? Φιλακια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Γωγώ μου, τι ωραία πράγματα έφτιαξες! Καλά, το καδράκι υπέροχο, πολύ νεραϊδένιο! Όσο για το κοκαλάκι, τι να πω, είσαι πολύ καλή μαθήτρια, χιχι! Εύχομαι να περάσετε τέλεια, όπου κι αν πάτε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. γωγω θα σου ζωγραφισω μια νεραιδουλα για την μαριλια! θα στην στειλω με μειλ την αλλη εβδομαδα που θα γυρισω απο το συνεδριο μαγων! φιλια!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Γωγώ μου έχω μια μικρούλα 5 μηνών. Και εγώ έχω μόνο ένα μήνα στην blogογειτονιά και μου αρέσει πολύ. Καλό βράδυ. (αν αποφασίσεις να πας Ζάκυνθο, πες μου να σου δώσω tips)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. @ ΝΑΝΤΙΑ ειδες ποσο καλη μαθητρια ειμαι???Ευχομαι να καταφερω να τις φτιαξω πολλα πραγματακια ακομα!Δυστυχως ακομα αργουν πολυ οι διακοπες μας...
    @ Ελενη μου περιμενω την νεραιδουλα με αγωνια...τη χρειαζεται το μωρο μου!!!Θα γυρισεις απο το συνεδριο με καινουρια ξορκια ε??
    @ manousina να χαιρεσαι το κοριτσακι σου!!!Και μενα μου αρεσει πολυ στη blogογειτονια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Μεγεια το καδρακι.Καλη εβδομαδα να εχεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Πολύ όμορφο το πινακάκι 'όπως και το κοκολάκι μου αρέσουν και τα δύο πάρα πολύυυυυυυυυυυυ..... Τι όμορφο να σχεδιάζεις τις διακοπούλες σου...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Όμορφο το καδράκι και το κοκαλάκι που έφτιαξες!Εύχομαι Γωγώ μου να κάνεις τις πιο ωραίες διακοπές μαζί με την οικογένεια σου,να ξεκουραστείτε να χαρείτε τα μπανάκια σας και πάλι μαζί να τα ξαναλέμε το χειμώνα.Φιλιά πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Καλώς σας βρήκα και εγώ!! Πολύ ωραίο το blog! Ωραίες ιδέες ...αρκεί να έχουμε χρόνο και να μας αφήνουν τα ζουζούνια χωρίς να πετάνε από εδώ και από εκεί τις χάντρες, τις κόλλες και τις κορδέλες!!! Νέα και εγώ στην παρέα των blogs! Μου αρέσει που γίνεται η ανταλλαγή απόψεων και σκέψεων και ιδεών!!! Καλή συνέχεια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails