Σάββατο 4 Σεπτεμβρίου 2010

ΠΑΙΧΝΙΔΑΚΙ ΟΛΟ ΑΓΑΠΗ!!!


Νέα έκπληξη σήμερα με περίμενε ανοίγοντας το pc μου , πρόσκληση  για παιχνίδι !

Η καλή  blogoφιλενάδα μου η Χαρά Θ.  λοιπόν μου έκανε την τιμή να με επιλέξει στην λίστα της και την ευχαριστώ πάρα πολύ γι ΄ αυτό . Αργότερα επίσης με κάλεσε και η καλή φίλη η Marion  που επίσης ευχαριστώ πολύ .

Εγώ τώρα πρέπει να επιλέξω αλλα 10 από σας, για να συμμετέχετε κι εσείς!  Βέβαια είδα οτι οι πιο πολοί έχετε είδη λάβει μέρος ... Συγχωρέστε με όσοι δεν είστε μέσα στη δική μου δεκάδα, δεν απορρίπτω κανέναν απλά  οφείλω να ακολουθήσω τους κανόνες του παιχνιδιού, οι οποίοι είναι εξής:

-Γράψε στο blog σου ποιος σε προσκάλεσε στο παιχνίδι.

-Γράψε 10 πράγματα που αγαπάς...

-Κάλεσε 10 bloggers να παίξουν κι εκείνοι το παιχνίδι!

Αρχίζουμε λοιπόν:

                                                       ΑΓΑΠΩ ...
1. Τη Μαρίλια μου ... το παιδάκι μου , που είναι όλη μου η ζωή , ότι πολυτιμότερο έχω  !!!
2. Τον αντρούλη μου , που είναι στο πλάι μου 13 ολόκληρα χρόνια και είναι το άλλο μου μισο !
3. Την μαμά μου ,τον μπαμπά μου και την αδερφή μου !!!
4. Το όμορφο σπιτάκι μου ...
5. Τη δουλειά μου !
6. Την κολλητή μου φίλη - αδερφή  και κουμπάρα μου την Τόνια , που είναι και εγκυος στο πρώτο της παιδάκι και η χαρά μας είναι μεγάλη !!!
7. Τα Σαββατοκύριακα γιατι είμαι συνέχεια με το κοριτσάκι μου ...
8. Το blogακι μου ...
9. Το laptop μου .
10. Όλες εσάς τις καινούριες μου φίλες  , που γνώρισα μέσα απο τον μαγικό κόσμο των blog !!!
 
 
Και τώρα με τη σειρά μου καλώ τις παρακάτω 10 φίλες ...
 
1.Την Ειρήνη
2. Την Πουαντερι
3. Την demi
4. Την marilia
5. Tην a pinkdreamer
6. Tην Αγγελική απο το Los Angelinos
7. Tον μητρικο θηλασμο
8. Την Χρυσοθέμη
9. Την Ιωάννα Λάμπρου
10. Την φίλη από το blog απ΄τα χεράκια μου
 
καλή συνέχεια κορίτσια !!!
 
 
 
 


4 σχόλια:

  1. καλημερα! σε ευχαριστω πολυ για την τιμη και την προσκληση! θα κανω κι εγω σχετικη αναρτηση!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Καλημέρα!!!
    Τι ωραία έκπληξη είναι αυτή Γωγώ μου σ' ευχαριστώ πολύ-πολύ.Σου εύχομαι πάντα να είσαι χαρούμενη,να αγαπάς-να σ' αγαπούν και να δημιουργείς πολλά και ωραία πράγματα.
    Φιλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Γωγούλα καλημέρα!!! Υπέροχη η έκπληξή σου!
    Σ' ευχαριστώ πολύ πολύ για την τιμή που μου κάνεις!!! Να είσαι πάντα καλά και να χαίρεσαι το κοριτσάκι σου και την όμορφη οικογένειά σου!!!
    Φιλάκια πολλάααααααααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. δευτερη προσκληση στο μπλογκ μου σε περιμενει!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails