Σάββατο 25 Σεπτεμβρίου 2010

ΓΙΟΡΤΑΖΟΥΜΕ...ΩΡΑ ΓΙΑ GIVEAWAY!!!



Καλησπέρα σε όλες της φίλες !!! Χάθηκα πάλι λίγο το ξέρω ,όμως αυτό τον καιρό έχω πολύ δουλειά -κούραση και δεν έχω ουτε χρόνο , ουτε διάθεση να blogάρω δυστυχώς .Πάντα τέτοια εποχή μετά τις διακοπές γίνεται πανικός στη δουλειά μου!!! Δουλεύω σε γυναικολογικό -μαιευτικό ιατρείο ,βοηθός ιατρού και γραμματέας (καθαρίστρια - το κορίτσι για όλες τις δουλειές 24ώρες το 24ωρο).Το μονο που μου δίνει δύναμη και την παλεύω ακόμα εκεί μέσα είναι οτί την κάνω με αγάπη αυτή την δουλειά ,είναι η μόνη δουλειά που αγάπησα...Οπότε παρακαλώ να μου δείξετε κατανόηση για την απουσία μου τόσο απο το blog μου ,όσο και από τα δικά σας...
Επίσης έχω και τη Μαριλού μου άρρωστη...Τα καλά του παιδικού σταθμού , όπως λέει και ο παιδιατρός μας!!!
Πάμε τώρα στα νέα μας... η πολύ κάλη φίλη Χαρά με τίμησε με ένα πολύ όμορφο βράβειο , το βραβείο της φιλίας!!!Χαρά σε ευχαριστώ πολύ πολύ που με θεωρείς και εμένα ένα μέλος της όμορφης παρέας σου...Δέχομαι το βραβείο αυτο με απίστευτη χαρά!!!





Και έγω με τη σειρά μου θέλω να χαρίσω στην Χαρά το παρακάτω βραβείο που πραγματικά της ταιριάζει ,μιας και η Χαρά ξεχωρίζει για τον τρόπο που γράφει...Με πολύ αγάπη...


Τώρα θα παίξω το παιχνίδι της τσάντες των celebrities...
Καλέ τι ομορφο παιχνιδάκι είναι αυτό ,α πρέπει και εγώ να σκεφτώ ένα ...
Στο παιχνίδι με προσκάλεσε η φίλη Marion !!!Και την ευχαριστώ πολύ που με διάλεξε να συμμετάσχω και εγώ!!!
Να λοιπόν η τσάντα μου



Συνήθως στην τσάντα μου γίνεται κακός χαμός , όμως με την ευκαιρία του παιχνίδιου την τακτοποίησα κιόλας ! Τι έχει λοιπόν η δική μου τσάντα μέσα ?? Το πορτοφόλι μου , τα γυαλιά μου ,μια αντζέντα , τσίχλες , μωρομάντηλα , παυσίπονα , τα κλειδιά απο το αυτοκίνητο ,σπίτι - δουλειά !!!Α ! Και πάντα θα υπάρχει το βιβλιάριο υγείας καποιας φιλης -γνωστής-ξαδέρφης που θα θέλει να της γράψω κάποιο φαρμακάκι...
Σήμερα είναι η 50η ανάρτησή μου , οπότε να μια καλή ευκαιρία να το γιορτάσουμε με ενα giveaway!!!
Οι τυχεροι θα είναι τρείς και η κλήρωση θα γίνει την Κυριακή 03/10 ώρα δεν ξέρω ακόμα !

Οι όροι για την συμμετοχή σας είναι 1)αν δεν είστε αναγνώστες μου θα ήθελα να γίνετε και 2) να αφήσετε το σχόλίο σας φυσικα ...

Τα δώρα είναι χειροποίητα , απλά αλλά γλυκούλικα , τα έφτιαξα το καλοκαίρι στις διακοπές μας


                                          ένα βραχιολάκι
                                                    μια καρφιτσούλα
και σκουλαρίκια με τον μικρό πρίγκιππα!!!

Καλή επιτυχία σε όλους
και καλή εβδομάδα!!!





33 σχόλια:

  1. Να τις χιλιάσεις τις αναρτήσεις σου και να 'ναι πάντα γεμάτες με αγάπη και δημιουργικότητα!

    Τα πραγματάκια ΤΕΛΕΙΑ. Να μην κρύψω την αδυναμία μου στο Μικρό Πρίγκιπα όμως... Το καλοκαίρι τον κρέμασα με καμάρι στο λαιμό μου. ;)

    Φιλιά και περαστικά στη Μαριλού ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Να τις χιλιάσεις τις αναρτήσεις αλλά και τους αναγνώστες σου! Καλό φθινόπωρο και καλή νέα σχολική χρονιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Γωγώ μου περαστικά στο κοριτσάκι σου και υπομονή με την δουλίτσα !!!! Καλό είναι που τουλάχιστον υπάρχει δουλειά !!!

    Να σου δώσω τις καλύτερες ευχές μου σε όλα τα επίπεδα και να χιλιάσεις τις αναρτήσεις σου (εμείς εδώ πιστοί !!!)
    Τα δωράκια είναι εξαιρετικά !!!!


    Σε φιλώωω

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Οοο και στις εκατό!!(αναρτήσεις!)
    Σου εύχομαι να έχεις πάντα υγεία και συνεχίζεις αυτό το πανέμορφο μπλογκ!!
    Τα δωράκια είναι όοοολα τέλεια!
    Πολλά πολλά φιλιά!
    Και με την ευκαιρία,μήπως μπορείς να μου ξαναστείλεις διευθυνση γιατί δν την έχω τελικά? Για να στείλω το δωράκι σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Περαστικά στην μικρή! Και εμείς με πυρετό ήμασταν, ευτυχώς 3ήμερο αλλά το 39+ δεν το γλυτώσαμε!!

    Όσο για την δουλειά, να λες καλά που υπάρχει!

    Με το καλό να 1000άσεις τις αναρτήσεις σου και τους αναγνώστες σου!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. να τις χιλιάσεις, να είσαι πάντα δημιουργική και να χαίρεσαι την μικρή σου!Τα δωράκια είναι πολύ όμορφα και καλόγουστα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Ωχ άσχημα ξεκίνησε η σχολική χρονιά για τη Μαριλού μας...αλλά είπαμε...αυτά έχουν τα μικρά, υπομονή.
    Να εξηγηθώ για να μην παρεξηγηθώ:δεν παραπονέθηκα γιατι δεν μου έρχεσαι.Γιατί χάθηκες γενικά. Να ξέρεις όπως και όλες όσες παρακολουθώ και ξεχωρίζω κι αγαπώ οτι ποτέ δεν θα διαμαρτυρηθώ για μη επισκέψεις σας σε μένα. Εγω θα εξακολουθώ να έρχομαι και να σχολιάζω όσα θέματα μ ενδιαφέρουν. Ανησύχησα, γιατί μας είχες συνηθίσει αλλιώς. Νάσαι καλά και να προσέχεις τον εαυτό σου.
    Να μην σταματήσεις να μας μεταδίδεις τα τρυφερά σου αισθήματα που απο το παιδάκι σου διαχέονται σε όλους μας και να πολλαπλασιάσεις τους αναγνώστες σου.
    Και τέλος, αλλά όχι τελευταίο με τιμάς υπερβολικά μ αυτό το πρωτόγνωρο βραβείο, που με κρίνεις άξια να πάρω. Με συγκινείς πραγματικά, ενα "ευχαριστώ" είναι ελάχιστο να σου εκφράσω τα συναισθήματά μου αυτή τη στιγμή.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. περαστικά στο τσουπάκι σου και εμείς όλο το καλοκαίρι κάναμε στέκι το Καραμανδάνειο... Θα μεγαλώσουν... Όσο για την δουλειά, υπομονή!!
    Άντε να τις 100στήσεις τις αναρτήσεις σου!!! Πολλά φιλιά καλό χειμώνα να έχουμε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Γωγούλα σε χάσαμε!!!
    Περαστικά στη Μαριλού μας εύχομαι...αχ πως σε καταλαβαίνω, τα έχω περάσει και τα ξέρω καλά... Υπομονή γλυκειά μου.

    Όσο για τις αναρτήσεις, να τις χιλιάσεις σου εύχομαι, κι ακόμα παραπάνω!!!

    Καλή Κυριακή να περάσετε και η εβδομάδα που έρχεται να είναι γλυκιά και ξεκούραστη.
    Φιλάκια πολλά...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Γωγουλίνι μου μπράβοοο για τα βραβειάκια, όσον αφορά το παιχνιδάκι με την τσάντα τι να πω είναι μια χαρα σε αρκετή τάξη γιατί αν δεις την δική μου θα τρομάξεις!!!!
    Τα όμορφα πραγματάκια που έφτιαξες είναι πολύ γλυκά ειδικά τα σκουλαρικάκια με τον μικρό πρίγκιπα είναι τόσο μα τόσο γλυκά και χαρούμενα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Γωγώ μου περαστικά στη μικρούλα..δεν ειναι τίποτα της εποχής...τα έχουν αυτά τα παιδάκια..

    Ωραία τσαντούλα..χωράει μπόλικα..:))

    Και τα δωράκια σου είναι ένα κι ένα.. Γειά στα χέρια σου
    Και στις 100 και στις 200 και στις 1000 αναρτήσεις..εμείς εδώ θα ειμαστε.


    Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. περαστικα στο γλυκουλι σου και να 10000000000 τις αναρτησεις σου! φιλια!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Γωγω μου παλι αρρωστη η Μαριλου?Ευχομαι περαστικα γρηγορα.Μου αρεσει πολυ η ανανεωση του blog σου.Ευχομαι να τις χιλιασεις τις αναρτησεις σου κ να συνεχισεις να μοιραζεσαι μαζι μας τις σκεψεις σου κ τα συναισθηματα σου και να γραφεις ετσι ομορφα.Φιλια σε εσενα και την Μαριλου...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. ΄΄ΜΑΝΟΥΛΑ΄΄ καλωs σε βρηκα!!!!να τα χιλιασειs!!!!περαστικα στο μωρουλι σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Γωγώ συγχαρητήρια για το βραβείο, για την υπέροχη, καθαρή και οργανωμένη τσάντα σου και φυσικά για τις 50 αναρτήσεις του μπλόγκ!
    Περαστικά στην μικρή σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Περαστικά στο κοριτσάκι σου!Υπομονή και καλό κουράγιο για τη δουλειά!
    Σου εύχομαι οι αναρτήσεις σου να γίνουν πάνω απο χίλιες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Kαλο φθινοπωρο και υπομονη με την δουλεια-ετσι ειναι παντα.Περαστικα στο μικρακι σου και με το καλο οι αναρτησεις σου να γινουν 1000!!!

    Φιλια πολλα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Χαμογέλασα όταν διάβασα που δουλεύεις! Η βοηθός του δικού μου γυναικολόγου είχε πει κάποια στιγμή: θέλω να πάω διακοπές κάπου που να μην βλέπω άλλο γυναίκες!!! Χαχαχα Καλή δύναμη, περαστικά στη μικρή σου, αργά ή γρήγορα κι εμείς θα αρπάξουμε καμία ιωσούλα από το νηπιαγωγείο. Με το καλό να τις εκατοστίσεις της αναρτήσεις σου και ευχαριστούμε πολύ για τα πολύ όμορφα δωράκια σου! Καλό φθινόπωρο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. περαστικά σνιφ σνιφφφφφφ !!! και γρήγορα οι αναρτήσεις να χιλιάσουν σαν και τους φίλους σου Γωγούλα μου !!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Περαστικά στην Μαριλού σας Γωγώ μου,θα περάσει μην ανησυχείς,όλα τα παιδάκια τα ίδια...!!
    Υπέροχη η τσαντούλα σου κ βολική φαντάζομαι..!
    Όσο για τα πραγματάκια τι να πω..ένα κ ένα όλα!!
    Καλή επιτυχία σε όλες τις κοπέλες!Πολλά φιλιά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Περαστικά στην Μαριλού σου.....
    και να χιλιασεις τις αναρτήσεις σου!!!! στο πού όμορφο blog σου!!!!!

    New Blog
    http://fairysart.blogspot.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Περαστικούλια στην κουκλίτσα, οι αναρτήσεις να γίνουν εκατομμύρια και εσύ να είσαι πάντα δημιουργική και να φτιάχνεις ομορφιές!
    Για την τσάντα δεν θα πω τίποτα... σκέφτομαι ότι πρέπει να καθαρίσω τη δική μου... ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Περαστικά στην μικρούλα σου...αλλα ο παιδικός αυτα έχει τα ασχημα πρωτα απο ολα...οσα μικρα γνωρίζω μολις πήγαν αρρωστησαν παρόλο τον καιρό που ειναι ζεστος...ιωσεις ..ευτυχως την γλιτωσε η μικρη μου μεχρι στιγμης.
    Τα δωράκια ειναι υπέροχα, καλή επιτυχια σε όλους και σου έυχομαι να τις χιλιάσεις τις αναρτήσεις σου και να σαι παντα τυχερή για πολλά πολλά βραβεία!!!φιλιά!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Να τα χιλιάσεις κούκλα μου και ακόμη περισσότερα
    και μην ξεχνάς....
    να χαμογελάς πάντα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Πολύ ωραία δώρα αλλά ακόμα ωραιότερο το blog σου! Συνέχισε δυνατά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Κοριτσια σας ευχαριστω ολες για την συμμετοχη σας...Ειλικρινα δεν περιμενα τετοια ανταποκριση!Επισης σας ευχαριστω για της ευχες που μου στελνετε για το κοριτσακι μου...
    Φωτεινη ,Kali ,Magda,Demi ,Eva, neni , marilise ,EFI ,ANASTASIA ,ΣΟΦΙΑ ,please be a follower...
    @manousina μου δεν ειχα ιδεα πως εισαι απο Πατρα και εσυ!!!Απο ποια περιοχη?Εγω Ζαρουχλεικα.Φιλια στο κοριτσακι σου.
    Βλεπω μια προτιμηση στα σκουλαρικια με τον μικρο πριγκιπα??
    Καλη επιτυχια σε ολεςςςςςς!!!
    Φιλακια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Γώγώ μου να τις χιλιάσεις τις αναρτήσεις σου!
    περαστικά στην μικρούλα σου,και υπομονή γιατί θα κρυώνει αρκετές φορές μιας και την στέλνεις παιδικό ,ξέρω απο τα δικά μου,ομως τι να κάνεις δεν μπορεις αλλιώς και μόνο έτσι θα αποκτήσει αντισώματα.
    επίσης καλό κουράγιο και δύναμη σου ευχομαι με την δουλειά σου,αλλά αφου σου αρέσει αυτό που κάνεις την κούραση την ξεχνάς πολλές φορές.

    επίσης να πώ οτι μου αρέσουν όλα τα πράγματα που δίνεις και ελπίζω να ειμαι τυχερή και να πάρω κάτι που έχεις φτιάξει εσύ.

    πολλά φιλιά και περαστικά στην μικρούλα σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. ΦΩΤΕΙΝΗ και Kali ειστε ειδη αναγνωστες μου συγνωμη!!!Χρυσοθεμη και εσυ χαθηκες!!!Kαλα η τελευταια βαπτιση ηταν ολα τα λεφτα!!!Ευχομαι να φανεις τυχερη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Καλησπέρα και από μένα...
    λίγα πράγματα έχει η τσάντα σου... στην δικιά μου κυριαρχούν οι πιπίλες....
    :-)

    πολύ όμορφα τα πράγματα σου και ειδικά ο μικρός πρίγκηπας. Περαστικά στην μικρούλα σου, τα χει αυτά ο παιδικός, αν και εμείς είμαστε μικροί ακόμα... ξέρω από τους φίλους μου τι τραβάνε
    φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Kαλως ηρθες μαμα του Νικολα...Μην νομιζεις και μενα η τσαντα μου συνηθως εχει και πιπιλες και πανακια ,απλα την τακτοποιησα λιγο για το παιχνιδι...Απο οτι ειδα μικρη διαφορα εχουν τα μικρα μας!Εμεις ειμαστε 13-12-08!Καλη επιτυχια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. Na xiliaseis tis anarthseis sou
    Poly kalo to blog sou mias kai eimai kainouria sth parea....Ta dwrakia einai apla yperoxa.....

    Na sai panta kala kai gerh na ta vgazeis pera me tis dyskolies...Filia polla

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. ΓΩΓΩ ΝΑ ΤΙΣ ΧΙΛΙΑΣΕΙΣ ΤΙΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ ΣΟΥ ΚΑΙ ΝΑ ΕΧΕΙΣ ΠΟΛΥ ΠΟΛΥ ΟΜΟΡΦΕΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails