Κυριακή 11 Ιουλίου 2010

ΤΑ ΝΕΑ ΜΑΣ ...



Καλησπέρα σε όλες και σε όλους !!! Σήμερα είμαι πολύ κακόκεφη και στεναχωρημένη ,αλλά θα μου περάσει που θα πάει...!Τέλος πάντων δεν θέλω να σας χαλάω και εσάς την διάθεση με τα δικά μου , θα σας πω τα υπόλοιπα  νέα μου!!!
Την Παρασκευή πήγαμε με τον άντρα μου το κοριτσάκι μας στην συναυλία των mazoo and the zoo που γινόταν στην πόλη μας .Η κόρη μου αν και μικρή το καταχάρηκε ,ήταν σε όλη την διάρκεια της συναυλίας όρθια και χειροκροτούσε!Και εμείς περάσαμε υπέροχα ήταν μια πολύ όμορφη καλοκαιρινή βραδιά για εμάς!!!




Αυτές τις μέρες έφτιαξα και δυο νέα νεραϊδένια καδράκια για το δωμάτιο της Μαρίλιας μου ...
για δείτε...







Όμορφα δεν είναι ???
Αύριο έχω να ξυπνήσω πολύ πρωί , θα γίνω για δεύτερη φορά θεία ... θα γεννήσει με το καλό η γυναίκα του αδερφού του άντρα μου το πρωί με καισαρική γύρω στις 7.30 ( μεγαλώνει το σόι ) και θα έχω την τύχη να είμαι μέσα στον τοκετό... Έχω λίγο αγωνία...
Αύριο θα σας πω τα νεοτέρα...
Καλή εβδομάδα σε όλους...



12 σχόλια:

  1. χίλιες ευχές για το καινούριο μωράκι , και συ φιλένάδα νάσαι πάντα χααρούμενη γιατι το αξίζεις !!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Και τα δύο καδράκια μου αρέσουν πάρα πολύ!!! Μπράβο!!! με το καλό το νέο μωράκι!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Πολύ όμορφα και τα δύο. Το princess μου αρέσει περισσότερο όμως. Καλώς να δεχτείτε και το νέο μέλος της οικογένειας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. με το καλο να ερθει το ανιψακι σου!!! τελεια τα καδρακια σου!!!
    φιλια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Τι σου έκαναν Γωγούλα μου κι είσαι συννεφιασμένη;ΕΣΥ;;; Εύχομαι νάναι περαστικό.
    Τα καδράκια σου είναι γλύκα όπως πάντα, δεν μπορώ να επιλέξω.
    Καλορίζικο το νέο μωράκι, με το καλό να το υποδεχθείτε!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Ελπίζω η κακοκεφιά να είναι να περαστκή και να μην ειναι τίποτα σοβαρό.

    Τα καρδάκια σου πολύ όμορφα όπως πάντα.
    Με το καλό και το νέο μωράκι και περιμένουμε να μας πεις την εμπειρία σου
    Φιλιά και χαμόγελα :)))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. PANEMORFA OLA KAI TA KADRAKIA YPEROXA MPRAVO SOU GOGO.
    ELPIZV H KAKOKEFIA NA EINAI PERASTIKI.

    ME TO KALO TO NEO MVRAKI

    FILIA POLLA

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Αχ βρε Γωγώ μου, αυτές οι συννεφιές.... Περαστικές να είναι! Έφτιαξες υπέροχα πράγματα και πάλι! Πολύ νεραϊδένια! Με το καλό το νέο μέλος!
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Είχα την αίσθηση οτι σου έστειλα ένα σχόλιο βρε Γωγώκα αλλά μάλλον θα θυμάμαι λάθος. Τέλος πάντων να σου πω οτι, ο,τι κι αν σε απασχολεί να ξέρεις θα βρει τον δρόμο του και θα είναι ο σωστός. Σου στέλνω την θετική μου ενέργεια και την αγάπη μου.
    Εύχομαι με το καλό να γίνεις θείτσα (που μάλλον τώρα γίνεσαι ) και μην έχεις άγχος όλα θα πάνε καλά.
    Τα καδράκια είναι υπέροχα για ακόμα μια φορά και είμαι σίγουρη οτι το δωμάτιο της μικρής θα είναι πολύ νεραιδένιο!!!!

    Σε φιλώ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Μπράβο Γωγώ!!! Υπέροχα καδράκια!! Από τα ωραιότερα που έχω δει!! Ό,τι σε απασχολεί εύχομαι να περάσει πολύ πολύ γρήγορα.....Όσο για τις συνεχόμενες ιώσεις, μη σε ανησυχεί τόσο πολύ, τα έχω περάσει κι εγώ με τη μεγάλη μου. Για δύο χρόνια (παιδικό και προνήπιο) είχαμε κλειστεί μέσα καθώς κάθε βδομάδα ήταν άρρωστη....κι από διακοπές είχαμε φύγει λόγω πυρετού...Τι να πεις; Μεγαλώνοντας θα βελτιωθεί η κατάσταση, φέτος δεν αρρώστησε σχεδόν καθόλου. Περαστικούλια σας και με το καλό το νεό μωράκι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Κοριτσια σας ευχαριστω ολες παρα πολυ , μια μια ξεχωριστα!!!Ειμαι πολυ χαλια πραγματικα , δεν εχω διαθεση καθολου (αν και δεν ειναι του χαρακτηρα μου).Δεν μπορω ουτε την αναρτηση για το ανηψακι μου να κανω...Να ειστε καλα και συγνωμη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Πιάσε ένα σνουποφιλί να νιώσεις καλύτερα! Τι; Δεν ένιωσες; Όχι, πες! :):):)

    Να ομορφοπερνάς. Τα "χάλια" μέσα στο πρόγραμμα είναι, αλλά σύντομα περνούν. Αν δυσκολεύεσαι, ρίξε ματιά στη φωτογραφία με τα μπρατσάκια και το καπέλο! ;) :):):))

    ΑπάντησηΔιαγραφή

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails