Δευτέρα 26 Ιουλίου 2010

I LOVE ΙΘΑΚΗ !!!


Καλησπέρα σε όλες ... Τι κάνετε , πως είστε ?? Αρκετοί βλέπω λείπουν σε διακοπές  , τα πράγματα κυλούν χαλαρά στα blogοσπιτα , ευτυχώς πλησιάζουν και οι δικές μου οι διακοπές   που τις χρειάζομαι τόσο πολύ !!! Το ξέρω ότι δεν θα ξεκουραστώ όμως θα είμαι όλη την μέρα με το κοριτσάκι μου  και αυτό δεν το αλλάζω με τίποτα !!!!


Τα νέα μας λοιπόν είναι ότι την Παρασκευή που μας πέρασε πήγαμε στην πανέμορφη Ιθάκη για την  βάπτιση του γιου ενός φιλικού μας ζευγαριού !!! Η Ιθάκη είναι ένα νησί το όποιο δεν είχα ποτέ στο μυαλό μου να επισκεφθώ ,όμως πέρυσι που πήγαμε για πρώτη φορά διακοπές με τον άντρα μου και το τότε 8 μηνών μωρό μας το λάτρεψα !!! Πέρασα μια από τις πιο όμορφες εβδομάδες της ζωής μου , ίσως γι αυτό και να έχω δεθεί τόσο πολύ με αυτό το μέρος...


Η βάπτιση του μικρού Μάριου ήταν τόσο όμορφη και διαφορετική από αυτά που έχω δει εδώ στην πόλη ... Έγινε στο πολύ μικρο και γραφικό  νησάκι που βρίσκεται στο κέντρο του λιμανιού στο Βαθύ , που είναι το γνωστό ως Λαζαρέτο . Πήγαμε εκεί με το καϊκάκι ,ήταν ένα απίστευτα όμορφο μέρος γεμάτο πεύκα και ένα πολύ μικρό εκκλησάκι...
Ορίστε και μερικές φωτογραφίες από το αγαπημένο μου νησί









12 σχόλια:

  1. Η κουκλίτσα μεγάλωσε κι άλλο. Να την χαιρόσαστε και να περνάτε θαυμάσια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. καλημερα!!! ειστε πανεμορφες και οι δυο σας! μανα και κορη!!! να ειστε καλα και να περνατε υπεροχα!!!
    ...και να δοκιμασεις ολα τα ξορκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ΕΓΩ ΕΝΤΥΠΩΣΙΆΣΤΗΚΑ ΑΠΟ ΤΗ ΜΑΜΆ!
    Με παραπλάνησε η φωτό του μπλογκ και σ είχα στο μυαλό μου μικροκαμωμένη...
    Καρακουκλάρα λοιπόν η Γωγώ μας και ισάξια των γονέων και το Μαριλάκι.Νάστε καλά ναα χαίρεστε την οικογένειά σαςκαι να περνάτε πάντα όμορφα.
    (Δεν σε ξέχασα γι αυτό που είχα υποσχεθεί, αλλά θα μου επιτρέψεις να το πραγματοποιήσω με την επιστροφή,μετά τον 15αύγουστο;)
    Φιιά πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ειστε κουκλες!!!Να περασεις ενα ομορφο καλοκαιρι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Γωγω μου οι φώτο είναι υπέροχες όπως βέβαια και η κόρη με την μαμά... Να σου πω κάτι αλλά δεν θα το πιστέψεις ότι και εγω φέτος διακοπούλες πήγα στην ιθάκη και πραγματικά καταλαβαίνω για ποιο λόγο την λάτρεψες, είναι απλά καταπληκτική................

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Όμορφη η μανούλα, όμορφη και η κόρη!! Να περνάτε καλά, καλές διακοπές!!
    Σε φιλώ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Καλά να περάσεις λοιπόν με την οικογένειά σου! Είσαι μια κούκλα όπως και το κοριτσάκι σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Μαμά και κόρη είστε κούκλες!!
    Όμορφες οι φωτογραφίες σας με υπέροχες εικόνες που μας ταξιδεύουν.Δεν έχω πάει στην Ιθάκη ποτέ, φαίνεται να είναι πανέμορφη.
    Καλές διακοπές Γωγώ μου καλή ξεκούραση!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Εvie,apinkdreamer,princess.anthivolon,irini,Χαρα,πουαντερι,Σοφια και Ανεραιδα σας ευχαριστω παρα πολυ!!!Πολυ με κολακευεται με τα πολυ καλα ομολογουμενως σχολια σας...Και παλι σας ευχαριστω και ευχομαι σε ολες καλο υπολοιπο καλοκαιριου και πολλα φιλια να χαιρεστε τις οικογενειες σας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Πολύ νάζι σου λέωωωω!!! :):):) Όπως και στη φώτο του προηγούμενου ποστ, που φιλάει το μωρούλι!!!
    Φιλιά και στις δυο σας! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Πολύ ωραία όλα παιδιά, να σας ζήσει.Και οι φωτογραφίες τέλειες.
    Επείδη μας ενδιαφέρει και εμάς να κάνουμε την βάπτιση της κόρης μας στην Ιθάκη, θα μπορούσατε να μας δώσετε κάποιες πληροφορίες για την οργάνωση της βάπτισης, πχ.κέντρο για μετά το μυστήριο και οτι άλλο μπορεί να φανεί χρήσιμο. Ευχαριστώ πολύ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails