Τετάρτη 14 Ιουλίου 2010

ΝΑ ΜΑΣ ΖΗΣΕΙ !!!


Καλησπέρα σε όλες της blogοφίλες !!! Δεν είμαι ακόμα πολύ καλά , όμως προσπαθώ !!! Δεν μου αρέσει μέχρι ώρας το φετινό καλοκαίρι και τόσο πολύ... Ελπίζω και εύχομαι ο επόμενος μήνας να είναι πολύ καλύτερος και πιο ξεκούραστος για μένα!
Ας αλλάξουμε θέμα... τη Δευτέρα το πρωί γύρω στις 9.15 γέννησε η συννυφάδα μου ένα πανέμορφο υγιέστατο κοριτσάκι 52cm και 3550 kg !!! Μια στρουμπουλή κουκλίτσα ! Έτσι το σόι μεγαλώνει , και αισίως έχουμε και τα 3 ζευγάρια από μια κουκλί τσα... εμείς την Μαρίλια που είναι πια 19 μηνών , ο Θόδωρος με την Γιώτα την Όλια που είναι 13 μηνών και ο Γιώργος με την Χαρά τη μπεμπούλα που είναι 2 ημερών...
Η μπέμπα γεννήθηκε με καισαρική τομή ,και  είχα την τύχη να είμαι μέσα στον τοκετό (καθώς και στις Όλιας ) , αναμφισβήτητα είναι η πιο συγκλονιστική εμπειρία στη ζωή κάθε γυναίκας !!!
Συγκινήθηκα πάρα πολύ με την γέννηση της μικρής και μου ήρθε στο μυαλό όλη η σκηνή της δικής μου γέννας στο κοριτσάκι μου...




To diaper cake που έφτιαξα για την μπέμπα ...

ωραίο δεν είναι ?


Είναι το πρώτο που φτιάχνω , οι γονείς της πάντως ξετρελάθηκαν ...


ήταν δώρο της κόρης μου προς την ξαδέρφη της...ιδού και η κάρτα της..


Γιώργο και Χαρά να σας ζήσει...


15 σχόλια:

  1. Να σας ζήσει Γωγώκα μου είναι ένα αγγελουδάκι!!! Να σου πω οτι τα καλύτερα είναι μπροστά σου γι αυτό το καλοκαίρι και σιγά σιγά όλα θα πάρουν καλύτερη τροπή αρκεί να το πιστέψεις και να το θέλεις!!!

    Σε φιλώ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Να σας ζησεί να είναι πάντα γλυκιά η ζωούλα του!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Να σας ζήσει!! Καλότυχο!! Και μην αγχώνεσαι για το Καλοκαίρι ...ακόμη εδώ είναι, δεν θα περάσει έτσι εύκολα. Εκμεταλεύσου το!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. πωπω κοριτσοπαρέα..τέλεια!να ζήσουν τα μωράκια σας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. να σας ζησει η καινουρια νεραιδουλα!!! αυτο που εφτιαξες ειναι φανταστικο!!!
    φιλια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. να σας ζήσει η μπεμπούλα σας να είναι καλότυχη στην ζωή της!!!!!
    Οσο για την τουρτίτσα σου είναι τέλεια μπράβο !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Να σας ζήσει η μικρούλα!!!Να είναι πάντα χαρούμενη και υγιής...Πολύ όμορφο το diaper cake που έφτιαξες!!!!Μπράβο!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Να σας ζήσει Γωγώ!!! Να τα χαίρεστε όλα τα μικρούλια! Όσο για το diaper cake, είναι χωρίς αμφιβολία το ομορφότερο από όσα έχω δει, υπέροχοοοοο!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Να σας ζήσει!!! Μα τι τέλειο diaper cake! Πραγματικά υπέροχο! Τυχερές οι ξαδερφούλες!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Να σας ζήσει η μικρούλα σας Γωγώ!!Είναι μια κούκλα το ίδιο και οι ξαδερφούλες της.Να τα χαίρεστε,υγεία να έχουν και να είναι καλότυχα.Σούπερ το δωράκι σου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Να σας ζήσει Γωγώ μου, και τι πάθος απο την Μαρίλια!!!Ελπίζω και στο μέλλον νάναι αγαπημένες.
    Οσο για το δώρο σου,απλά ΤΕΛΕΙΟ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Να σας ζησει το μωρουλίνι!!!!Υπεροχη η φωτογραφία με την κορουλα σου, να τα χαιρεστε τα παιδακια σας με υγεια και χαρά!!!!
    Και το δωρακι που εφτιαξες ειναι καταπληκτικό!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Καταρχάς,να σας ζήσει το μωράκι και τέλειο το δώρο της!:):)
    Περασα να πω ότι.....κέρδισες δωράκι στην μικρή κλήρωση που έκανα!! Περιμένω μια διευθυνση!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Kοριτσια σας ευχαριστω ολες παρα παρα πολυ για τις ευχες σας για το νεο μου ανηψακι!!!Και για τα ομορφα σχολια σας για την τουρτιτσα μου!Στη φωτο δεν ειναι η Μαριλια ειναι απλα μια φωτο απο το internet που απλα μου ταιριαζε και τη δανειστηκα!!!
    Η διαθεση μου παραμενη χαλια...
    Φιλια σε ολες

    ΑπάντησηΔιαγραφή

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails